02177130488

اجرای بتن به صورت اصولی و یا به روش ماله پروانه ای آن هم با کمترین هزینه را میتوانید از شرکت پارس الیس که جزو شرکت های پیشرو در زمینه اجرای کفپوش بتنی میباشد بخواهید. این شرکت مدرن ترین روش های اجرای بتن و همچنین پرسنلی با تجربه را به خدمت گرفته است که روند بتن ریزی را به صورت اصولی و بدون هیچگونه عیب و نقصی پیش خواهند برد.

بتن ریزی کف سازه با روش های سنتی شاید چند سال پیش مرسوم و رایج بوده است اما در حال حاضر روش های سنتی دیگر طرفدار ندارند و از روش های جدیدی مانند ماله پروانه برای اجرای بتن استفاده میشود. برای اینکه درباره اجرای بتن ماله پروانه بیشتر بدانید پیشنهاد میکنیم تا با ادامه این مطلب با ما همراه باشید. اجرای بتن ماله پروانه یکی از روش های بسیار حرفه ای اجرای بتن بر روی کف سازه میباشد که البته دیگر از دست و روش های سنتی بدین منظور استفاده نمیشود و دستگاهی به همین نام روند بتن ریزی را بر  عهده میگیرد. اجرای بتن ماله پروانه مزیت ها زیادی را در بتن ریزی ایجاد میکند و با این روش تمامی ویژگی های یک بتن ریزی استاندارد رعایت خواهد شد.

اجرای بتن ماله پروانه با دستگاه موتوردار یا سرنشین دار؟

برای اجرای بتن ماله پروانه از دو دستگاه مختلف کمک گرفته میشود که یک دستگاه موتور دار و دستگاه دیگر نیز سر نشین دار میباشد. این دو دستگاه از لحاظ کیفیت و دقت در کار و همچنین سرعت انجام بتن ریزی بسیار مناسب هستند که تنها نحوه استفاده از آنها تفاوت هایی با یکدیگر دارد. البته این نکته را باید یاد آور شویم که استفاده از دستگاه سرنشین دار به دلیل دقت بیشتری که در بتن ریزی صرف میشود کیفیت کار را نیز بالاتر میبرد. دستگاه موتور دار از یک موتور بر روی خود بهره میبرد و اپراتور و کاربر با به حرکت در آوردن آن میتواند بتن ریزی را به راحتی انجام دهد.

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر
10 / 10
از 1 کاربر