02177130488

شرکت پارس الیس پیشرفته ترین تجهیزات برای کفسازی بتنی و همچنین اجرای کفپوش بتنی را در اختیار دارد که با توجه به به کارگیری و جذب نیروی انسانی با تجربه و حرفه ای روند کفسازی بسیار استاندارد و اصولی انجام خواهد شد.

یکی از روش های اجرای کف در سازه های بزرگ صنعتی و یا غیر صنعتی که میتواند مقاومت کف را تا حد زیادی نیز افزایش دهد کفسازی بتنی میباشد. روش کفسازی بتنی یکی از  بهترین روش ها برای جلوگیری از بروز هر گونه آسیب به کف محسوب میشود. اگر تمایل دارید تا درباره کفسازی بتنی  بیشتر بدانید پس ما را تا انتهای این مطلب همراهی کنید. کفسازی بتنی همانطور که از نامش پیداست اجرای کف با استفاده از بتن میباشد و این بتن میتواند با استحکام بالایی که دارد مناسب ترین گزینه برای کف سازه باشد. در کف سازی بتنی از نوعی بتن مخصوص استفاده میشود که این بتن از مقاومت بیشتری نسبت به دیگر بتن ها بخصوص بتن هایی که برای سقف و ستون استفاده میشود برخوردار است. بتنی که برای کفسازی بتنی مورد استفاده قرار میگیرد در کارگاه تولید و سپس به محل پروژه ارسال میشود که این انتقال نیز توسط میکسر انجام میشود.

کفسازی بتنی نیاز به تجهیزات  مخصوص دارد

تجهیزات خاصی نیز در کنار بتن برای کفسازی بتنی باید مورد استفاده قرار گیرد که این تجهیزات هر یک کاملا ضروری هستند. تجهیزاتی که برای کف سازی بتنی مورد استفاده قرار میگیرند با تجهیزات مورد استفاده برای بتن ریزی و اجرای آن در سقف و همچنین ستون ها استفاده میشوند کاملا متفاوت هستند. اما در کنار تمامی این تجهیزات در صورتیکه نیروی ماهر و حرفه ای برای کفسازی به کار گرفته نشوند در نتیجه کار بصورت اصولی انجام نخواهد شد و بعد از اتمام کار مشکلات و نقوص کار خود را نمایان خواهند کرد.

ترک برداشتن و همچنین بلند شدن بتن از سطح از جمله مشکلاتی است که ممکن است با اجرای غیر اصولی بوجود آید. ترکیب مناسب مواد برای بتن ریزی، استفاده از ابزار آلات مناسب، نحوه صحیح اجرا همگی در درست و اصولی انجام شدن بتن تاثیر زیادی دارند که این اصول و روش ها را  تنها افرادی از آن مطلع هستند که جزو حرفه ای ها بوده و تجربه فراوانی نیز دارند.

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر
10 / 10
از 1 کاربر