02177130488

کفپوش صنعتی چیست؟

کفپوش صنعتی می تواند به طور گسترده ای در ساخت و یا افزایش امکانات تجاری به عنوان کفپوش مورد استفاده قرار گیرد، به طور مثال کفپوش صنعتی مناسبی برای هرکدام از واحدهای صنعتی، انبارها، فروشگاه های خرده فروشی و حتی رستوران ها تعریف شده است. کفپوش صنعتی می تواند تقریبا در همه جای یک ساختمان باشد، از جمله کف پارکینگ، پیاده رو های بیرونی و محوطه، و حتی جزئیات معماری مثل لابی و سالن و اتاق خواب. در مقایسه با سیستم های تایلی، کفپوش صنعتی معمولا از نظر عملکرد و دوام در ساختارها دارای نتایج برتری است.

کفسازی سوله با بتن سخت طوسی

کفپوش های صنعتی در دو سیستم کفسازی صنعتی بر پایه سیمانی و پایه پلیمری خلاصه می شوند که سیستم پایه سیمانی شامل کفپوش بتن سخت، بتن مسلح (بتن ماله پروانه ای)، اجرای بتن به روش مکانیزه بوده و سیستم پایه پلیمری شامل کفپوش اپوکسی، کفپوش پلی یورتان، پوشش های رزینی و محافظ می باشد.

بتن الیافی پارکینگ

 

کفپوش صنعتی و کفسازی صنعتی با کاهش هزینه های اجرایی و مواد و مصالح و افزایش مقاومت و عمر مفید کف بهترین نوع کفسازی در سراسر دنیا شناخته میشود.

از کفپوش صنعتی در کفسازی پارکینگ منازل نیز میتوان استفاده نمود چراکه علاوه بر تامین زیبایی، در برابر آلاینده ها و روغن و بنزین نیز مقاوم هستند و قابلیت شستشوی آسان دارند.

کفپوش اپوکسی

 

کفپوش صنعتی میتواند به کفسازی با بتن الیافی، کفسازی با بتن سخت رنگی، کفسازی با کفپوش اپوکسی و کفسازی با کفپوش پلی یورتان اطلاق گردد.

 

کفپوش صنعتی میتواند بصورت آنتی باکتریال و یا آنتی الکترو استاتیک اجرا گردد. از این رو برای هر محیطی کفپوش صنعتی مناسبی وجود دارد. بطور مثال در محیط هایی همچون اتاق عمل، اتاق سرور، داروسازی، بیمارستان، آزمایشگاه و ... میتوان از کفپوش صنعتی اپوکسی آنتی باکتریال و یا اپوکسی آنتی الکترو استاتیک  استفاده نمود.

شرکت پارس الیس بصورت تخصصی آماده ارائه مشاوره، خدمات و فروش مواد به سازندگان و صاحبین مشاغل و کارفرمایان محترم می باشد تا بتوانند با آگاهی و دانش کافی برای کفسازی پروژه خود تصمیم گیری نمایند.

 

 
 
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 2 کاربر
10 / 10
از 2 کاربر