02177130488

کفپوش پلی یورتان

کفپـــــوش پلی یـــــورتان چیــسـت؟

کفپوش پلی یورتان دو جزئی و بر پایه پلی یورتان می­  باشد که بدلیل مقاومت سایشی و مکانیکی بالا به عنوان روکش نهایی در کفسازی صنعتی مورد استفاده قرار می­گیرد.

فواید  و مزایای انتخاب پوشش های پلی یورتان

از زمانیکه از پلی یورتان به عنوان یک جایگزین مناسب برای لاستیک در طول جنگ جهانی دوم استفاده شد، این محصول ساخت دست بشر به محبوبیت دست یافت. از پلی یورتان بیشتر به شکل پوشش های پلی یورتان استفاده شده است. چرا؟ از آنجا که فواید و مزایای زیادی در ارتباط با استفاده از آن، از جمله محافظت و دوام بالا برای سطح فراهم می آید. برای اطلاع از دلایل دیگری که چرا دامنه ی استفاده از پوشش های پلی یورتان بسیار گسترده شده است، مطالب زیر را مطالعه بفرمایید..

تطبیق پذیری

پوشش های پلی یورتان را می توان بر روی انواع سطوح، از جمله چوب، فلز،  پلاستیک و عملا هر نوع سطح و کفی استفاده کرد. تطبیق پذیری کفپوش پلی یورتان یکی از خصوصیات بارز پلی یورتان است که به محبوبیت آن منجر شده است.

حفاظت

یکی از مزایای استفاده از کفپوش پلی یورتان، حفاظت از سطح  است که بنحو احسنت فراهم می کند. هنگامی که کفپوش پلی یورتان بر روی سطح اجرا می شود، پوشش ایجاد شده اساسا یک مانع غیر قابل نفوذ برای عناصر (روغن، آب و آلاینده ها) و اجسام به سطح را بوجود می آمورد. کفپوش پلی یورتان با سطح صاف و سختی که ایجاد می کند سطح را در برابر باران، خاک، گل و دیگر دشمنان طبیعی محافظت می کند. این موضوع مطلب بسیار مهمی در خصوص حفاظت از سطح در برابر رطوبت و اکسیداسیون است، که می توانند باعث خوردگی سطح شوند.

علاوه بر این، کفپوش پلی یورتان بعنوان کفپوش کاربردی در سالن های تولید بسیار محبوب می باشد، چراکه این کفپوش مانع نفوذ روغن و حلال ها شده و اثر آنها را از روی سطح از بین می برد که از مزایای این محصول در کمک به کاهش نویز می باشد. البته، این مزیت به گوش شما هم کمک میکند تا صداهای ناهنجار را نشنوید!!

ریسک محدود

از آنجاییکه کفپوش پلی یورتان هیچ بخاری که ممکن باشد برای انسان، حیوانات و یا محیط زیست مضر باشد، ایجاد نمی کند. فقط محتاط باشید در زمان استفاده از پلی یورتان بچه ها یا حیوانات در نزدیکی ظروف در باز حاوی مواد پلی یورتان اعم از رزین، پرایمر و هاردنر پلی یورتان نباشند. به این دلیل که خوردن پلی یورتان، مانند هر ماده پوششی دیگر، مضر است.

سهولت کاربرد

عمر استفاده از پلی یورتان از زمان جنگ جهانی دوم تا کنون ادامه دارد. با پیشرفت دانش بشر و با توجه به فواید و مزایای زیادی که کفپوش پلی یورتان ارائه می دهد، جای تعجب نیست که انتخاب اصلی در کفپوش محافظ سطح استفاده از کفپوش پلی یورتان باشد. با توجه به دوره کیورینگ و خشک شدن کوتاه مدت این کفپوش، روش اجرایی و سرعت بسیار بالای آن و خاصیت نظافت آسان (Easy Clean) کفپوش پلی یورتان و خاصیت  بهداشتی با الاستیسیته بالا  کفپوش پلی یورتان را به کفپوشی پرطرفدار با دامنه کاربردی گسترده اعم از کفسازی بهداشتی، کفسازی صنایع سنگین، کفپوش داروسازی، کفپوش پارکینگ، کفپوش صنایع خودرو سازی و گاراژها، کفپوش لوکس نمایشگاه و ... تبدیل نموده.

بسیاری از کارفرمایان برایشان درمورد تفاوت کفپوش اپوکسی و پلی یورتان سوال پیش می آید که شرکت پارس الیس مقاله مقایسه کفپوش اپوکسی و کفپوش پلی یورتان را در اخیار شما عزیزان قرارداده است.

صاحبین مشاغل، تولید کنندگان، سازندگان و کارفرمایان محترم، شرکت پارس الیس آماده ارائه ی مشاوره رایگان و فروش کفپوش پلی یورتان فرآوری شده بر اساس نوع کاربر شما با کمال افتخار می باشد.

تنها کافیست با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید تا در اسرع وقت بصورت حضوری برای خدمت به شما مدیران و مهندسین بزرگوار حاضر شوند.

1مجموع 2 محصول
1مجموع 2 محصول
ارسال نظر
نمونه های شما ر ... : اپوکسی
4 0
بسیار عالی
بهنام : عالی
3 0
سیستم جدیدو باکیفیت به نظرمیرسد خصوصاباتوجه به پیشرفت تکنولو(ی خیلی به روز است.
مدیریت : پاسخ
1 0
سپاس
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
9 / 10
از 31 کاربر