02177130488

درباره ما

شركت پارس الیس در سال 1383 با شماره ثبت 223699 در اداره ثبت شرکتهای استان تهران به ثبت رسیده و تاکنون با بیش از هفده سال فعالیت در زمینه صنعت و ساختمان و بالغ بر یک میلیون متر مربع پروژه اجرا شده، با تاكيد بر مفاهيم مقاوم­سازی سطوح از جمله کفسازی صنعتی، كوشيده است تا با بهره­گيری از جديدترين دست­ آوردهای روز دنيا، مجهزترين ماشين آلات­اجرايي و ماهرترين مهندسين و گروه­های اجرايی دوره ديده و كارآمد متفاوت باشد تا بتواند استحقاق خدمت­گزاری شما ايراني زادگان و مديران فهيم و لايق را داشته باشد .

خدمات شرکت پارس الیس:

  1. مشاوره، تهیه و تامین مواد و اجرای انواع کفسازی بر پایه موادمعدنی (بتن سخت)
  2. مشاوره، تهیه و تامین مواد و اجرای انواع کفسازی بر پایه مواد پلیمری (کفپوش اپوکسی و کفپوش پلی یورتان)
  3. مشاوره و تهیه و تامین افزودنی بتن (الیاف، فوق روان کننده و ...)
  4. مشاوره، تهیه و تامین مواد و اجرای ترمیم سطح بتنی
  5. کفسابی با استفاده از دستگاه ساب صنعتی و اجرای ماکرون گاردبر روی سطح
  6. مشاوره، تهیه و تامین مواد و اجرای عایق و آب بند
  7. شستشو و پولیش نهایی سطح با دستگاه اسکرابر صنعتی
  8. بافت آرماتور

اعضای شرکت متشکل از مهندسان دوره دیده تئوری و عملی در امر عمران و ساختمان می باشند که با اولین تماس شما با این مجموعه آماده ارائه مشاوره رایگان و در اختیار گذاشتن اطلاعات و تجارب خود در خدمت شما مدیران ارجمند می باشند.

در قلب شرکت پارس الیس، عشق به کسب و کار اختصاص داده شده و ایده ها و اهداف خود را یک واقعیت در دنیای صنعت مبدل کرده. ما در تلاشیم تا برای تمام واحد ها اعم از صنعتی، بهداشتی و پارکینگ ها و گاراژ ها محصول و خدماتی ارائه دهیم که پاسخگوی تمام نیازهای ایشان باشد. با توجه به محبوبیت شرکت پارس الیس در میان صنعتگران بزرگ و سازنده گان پرکار، شرکت پارس الیس از طریق وب سایت خود و شماره های تماس آماده ارائه خدمات 24 ساعته به مشتریان خود در سراسر کشور گسترش بوده، و با ارائه محصولات با کیفیت بالاتر و ارزان ترین قیمت در صنعت سعی در جلب رضایت 100% مشتریان خود دارد.


02177130486
02177130488
09123963060 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
9 / 10
از 14 کاربر