02177130488

کفپوش اپوکسی آنتی باکتریال بهداشتی

کفپوش اپوکسی آنتی باکتریال

کفپوش اپوکسی آنتی باکتریال ، کفپوش یکپارچه و بدون درز بوده و سطح نهایی کاملا صاف و بدون کوچکترین خلل و فرج می باشد. از این رو مناسب ترین پیشنهاد به عنوان کفپوش بهداشتی، کفسازی داروسازی ها، کفپوش و دیوارپوش اتاق تمیز (Clean Room)، کفپوش بیمارستان و کلیه­ ي واحدهای صنعتی که مستلزم به رعایت الزامات GMP و اخذ مجوزات بهداشت می­ باشند مثل صنایع غذایی، آرایشی بهداشتی و از این دست موارد است.

مزایای کفپوش اپوکسی آنتی باکتریال:

پوشش کف اپوکسی از دو بخش تشکیل شده است: رزین و سخت کننده. هنگامی که این دو جزء با هم مخلوط می شوند، یک ماده سفت و سخت مانند پلاستیک را تشکیل می دهند که دارای دوام بالا و زیبایی چشمگیری است. علاوه بر این، پوشش اپوکسی به طور کامل نسبت به بستر اجرا شده پایبند است و سطح را نسبت به تخریب ناشی از رطوبت، اسیدها و ضربه مصون میدارد.


کفپوش بهداشتی:

شرکت پارس الیس مفتخر است اعلام دارد تا کنون پروژه های زیادی را در زمینه اجرای کفپوش بهداشتی  و همچنین کفپوش بتنی به انجام رسانده است که در تمامی این پروژه ها نیز توانسته با اجرای اصولی و همچنین استفاده از مرغوب ترین نوع بتن و کفپوش ها رضایت مشتریان را به طور کامل جلب کند.

 کفپوش هایی که برای برخی از سازه ها مورد استفاده قرار میگیرد باید کاملا بهداشتی باشند تا  ناقل هیچگونه آلودگی نباشند. از جمله این مراکز باید به بیمارستان ها اشاره نمود که باید از کفپوش بهداشتی برای کفسازی برخوردار باشند تا هیچگونه آلودگی به دیگر بخش ها منتقل نشود. کفپوش بهداشتی  با دیگر کفپوش هایی که برای منازل و همچنین صنایع اجرا میشود متفاوت است و از قابلیت تمیز شوندگی به مراتب بهتری نسبت به دیگر کفپوش ها برخوردار میباشد. کفپوش بهداشتی  را میتوان از هر گونه آلودگی پاک تمیز نمود و این کار تنها با استفاده از مواد شوینده و همچنین ابزار آلات مناسب برای تمیز کردن میسر خواهد شد.

مزایا و ویژگی های کفپوش بهداشتی:

 کفپوش بهداشتی از کفپوش های بدون درز میباشد که این بدون درز بودن آن خود یک مزیت بزرگ محسوب  میشود زیرا دیگر هیچگونه آلودگی به داخل درزها نفوذ نخواهد کرد و در نتیجه امکان رشد میکروب و باکتری و قارچ ها نیز به صفر خواهد رسید. یکی از مشکلاتی که برای برخی از کفپوش ها ممکن است ایجاد شود ترک خوردگی و یا تغییر شکل کفپوش بعد از مدتی میباشد که این موضوع خود در غیر بهداشتی شدن آنها تاثیر زیادی دارد. یکی از مزیت های کفپوش بهداشتی را باید در عدم ایجاد هر گونه درز بر روی آن دانست. این کفپوش ها به حدی محکم و مقاوم هستند که هیچگونه ترک خوردگی بر روی آنها ایجاد نخواهد شد و جایی برای رشد باکتری و میکروب نیز وجود ندارد.

مواد شیمایی و حلال ها که میتوانند بافت کفپوش را تحت تاثیر قرار دهند بر روی کفپوش های بهداشتی هیچگونه تاثیری ندارند. سطح کفپوش بهداشتی به گونه ای است که هیچگونه لغزندگی را ایجاد نخواهد کرد و میتوان به راحتی بر روی آن به فعالیت های روزانه پرداخت.

1مجموع 2 محصول
1مجموع 2 محصول
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
8 / 10
از 18 کاربر