02177130488

کفپوش اپوکسی پارکینگی

 کفپوش اپوکسی پارکینگی

کفپوش اپوکسی پارکینگی مناسب برای استفاده در طیف گسترده ای از سطوح مانند کفسازی پارکینگ، کفسازی نمایشگاه، کفسازی سالن مونتاژ، کفسازی انبار، کفسازی آشیانه هواپیما و... می باشد. کفپوش اپوکسی پارکینگی مخصوص کف پارکینگ بهترین گزینه برای کفسازی پارکینگ می باشد که از مقاومت سایشی بسیار بالایی برخوردار است.

از مزایای کفپوش اپوکسی پارکینگی می توان به سرعت اجرای بالا، قابلیت خط کشی و شماره گذاری پارکینگ ها، رنگ بندی متنوع، واترپروف کردن سطح، زیبایی و دوام بالا اشاره کرد.

کفپوش اپوکسی پارکینگی

 رقابت در امر ساخت و ساز بسیار بالا رفته و سرمایه گذاران با صرف هزینه برای زیباسازی و منحصر به فرد کردن پروژه های خود برای جلب نظر و رضایت مشتریان در تلاشند.  بدلیل بزرگ شدن مجتمع ها و افزایش واحد ها در هر پروژه به همان نسبت نیز پارکینگ ها بزرگتر و گسترده تر شده اند.

کفپوش اپوکسی پارکینگی

در اینجا مساحت زیاد و زیبایی هر دو باهم باید در نظر گرفته شوند. اجرای سیستم های سنتی و تایلی زمان بر و پرهزینه هستند و از نظر مقاومت و کیفیت پاسخگوی تردد خودروها در بلند مدت نمی باشند. امروزه کفپوش اپوکسی پارکینگی در سراسر دنیا بعنوان کفپوشی زیبا، با سرعت اجرایی بالا و با دوام طولانی برای کفسازی پارکینگ ها شناخته شده.

اجرای خطوط ترافیکی و جداسازی و شماره گذاری پارکینگ ها به زیبایی کفپوش اپوکسی پارکینگی می افزاید.

کفپوش اپوکسی پارکینگی

معمولا در پارکینگ های طبقاتی و مجتمع های تفریحی، اداری و تجاری پارکینگ ها در طبقات منفی قرار دارند. با توجه به ایجاد شفافیت و براق بودن اپوکسی رفلکس نور اتفاق می افتد، لذا کفپوش اپوکسی پارکینگی گزینه بسیار مناسبی برای افزایش روشنایی محیط (نزدیک به 2 برابر) خواهد بود .

کفپوش اپوکسی پارکینگی

مشخص است که تردد در مجتمع های بزرگ اداری تجاری و مسکونی و پروژه های انبوه سازی بسیار زیاد است از این رو به کارفرمایان محترم این اطمینان داده می شود که کفپوش اپوکسی پارکینگی دارای قابلیت شستشوی آسان می باشد.

کفپوش اپوکسی پارکینگی

برای کارفرمایان انبوه ساز نیز این نوید را داریم که شرکت پارس الیس اماده اجرای بتن سقف ها بصورت ماله پروانه ای میباشد. بتن ماله پروانه ای کف پارکینگ این امکان را برای کارفرمایان فراهم میسازد که بتوانند از همان ابتدای پروژه از پارکینگ ها بهره برداری داشته باشند و در انتهای پروژه بدون هزینه اضافی بتن ریزی مجدد و کفسازی و صیقل نمودن سطح، کف پارکینگ آماده اجرای کفپوش اپوکسی پارکینگی با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت خواهد.

از کف پوش اپوکسی پارکینگی در سایر سطوح پر تردد نیز میتوان استفاده کرد مثل داخل پاساژها و فروشگاه ها، کفسازی بازارچه ها و نمایشگاه ها، کفسازی نمایندگی خودرو، کفپوش تعمیرگاه ها و ...

1مجموع 1 محصول
1مجموع 1 محصول
ارسال نظر
زهرا : بسیار عالی
4 0
عالی بود
بهنام : عالی
2 0
عالی بود
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
9 / 10
از 17 کاربر