02177130488

اجرای کفپوش اپوکسی

امروزه اپوکسی کاربرد فراوانی در صنعت ساختمان و طراحی داخلی دارد.

 کفپوش اپوکسی بر طبق نیاز کارفرما و نوع کاربری ممکن است به دو صورت اپوکسی شفاف و شیشه ای و یا کفپوش اپوکسی پوست پرتقالی اجرا شود.

حداقل ضخامت مورد نیاز برای رسیدن به یک کفپوش اپوکسی شفاف و شیشه ای چیست؟

اصل بر این است که شما باید حداقل ضخامت کفپوش اپوکسی را 2 میلیمتر در نظر بگیرید. برای ضخامت های کمتر ممکن است بر روی سطح نهایی کفپوش اپوکسی شاهد رد ماله، علائم غلتک، و علامت هایی از رد ابزار اجرایی باشید. به یاد داشته باشید که بسته به نوع بستر شما ممکن است در برخی از نقاط ضخامت کفپوش اپوکسی به 1 میلیمتر و در قسمت های دیگر (به خصوص در گوشه ها) به 4 میلی متر برسد.

چنانچه در بخش محصولات آشنا شدید کفپوش اپوکسی بصورت های کفپوش اپوکسی پاركينگي مناسب کفسازی پارکینگ، کفپوش اپوکسی آنتی باکتریال مناسب کفسازی بیمارستان ، اتاق تمیز و واحدهای بهداشتی با الزامات جي.ام.پي.  مثل داروسازی ها و سالن های تولید دارو و لوازم بهداشتی آرایشی، کفپوش اپوکسی آنتی الکترو استاتیک مناسب اتاق عمل و سالن های تست کیت های الکتریکی و ...، کفپوش اپوکسی صنعتی مناسب کفسازی سوله و کفسازی کارخانه های صنعتی مثل صنایع خودروسازی، صنایع غذایی و پوشاک و ... و همچنین ، کفپوش اپوکسی سه بعدی مناسب کفسازی لابی و سالن انتظار و زیبا سازی منازل، ارائه میگردد

 

10 / 10
از 6 کاربر