02177130488

اجرای کفپوش پلی یورتان

اجرای کفپوش پلی یورتان همچون کفپوش اپوکسی مستلزم داشتن نیروی اجرایی مجرب و دوره دیده می باشد.

کفپوش های پایه پلیمری اعم از کفپوش پلی یورتان و کفپوش اپوکسی می بایست بر روی سطح صاف و یکدست اجرا شوند، از این رو نوع اجرا و روند آن با توجه به کیفیت سطح موجود متفاوت است.

کفپوش پلی یورتان بدلیل دارا بودن خاصیت کشسانی بالاتر نسبت به اپوکسی و کاهش فشار به زانو بیشتر برای سالن های ورزشی و بازی استفاده میشود که در این صورت باید در ضخامت بالا (حدود 1 سانتیمتر) اجرا گردد.

شرکت پارس الیس کفپوش پلی یورتان را برای کفسازی سوله و کارخانه، کفسازی پارکینگ، کفسازی بیمارستان و ... در ضخامت های 2-3 میلیمتر تا 5 میلیمتر بسته به نوع کاربری و درخواست کارفرما تهیه، تامین و اجرا می نماید.

چنانچه در مبحث کفپوش اپوکسی ذکر شد، بهترین بستر برای اجرای کفپوش پلی یورتان نیز سطح بتنی اجرا شده به روش مکانیزه است. در اینجا نیز سطح به ضخامت 10 سانتیمتر (بسته به نیاز و فضای کارفرما) بتن ریزی شده و اجرای بتن به روش مکانیزه صورت میگیرد.

بتن اجرا شده در شرایط متعارف آب و هوایی طی دوره 28 روزه به خشکی عمقی میرسد، بدیهی است که در فصل سرما و یا مناطق سردسیر و شرجی این زمان طولانی تی خواهد بود.

بتن ماله پروانه ای این خاصیت را داراست که سطح نهایی کاملا یکدست، یکپارچه، صاف و صیقلی خواهد بود لذا فضا کاملا برای اجرای کفپوش پلی یورتان مهیاست چراکه هرچه تلورانس سطح بالاتر باشد زیر سازی و مصرف مواد و در نهایت هزینه ی تمام شده افزایش می یابد که جدای از آن مقاومت های سطح نهایی با پوشش پلی یورتان اجرا شده بر روی بتن اجرا شده به روش مکانیزه بالاتر خواهد بود.

در صورت عدم امکان بتن ریزی سطح موجود بصورت رایگان توسط کارشناسان و متخصصان شرکت پارس الیس بازدید شده و مشاوره دقیق و کامل به کارفرمایان ارائه می گردد.

برای ترمیم سطوح قدیمی و اجرای پلی یورتان بر روی آنها الزاما چند دست ساب صنعتی پیش از اجرای مراحل اولیه ی اجرای کفپوش پلی یورتان بر روی سطح موجود انجام می شود و ضایعات با وکیوم صنعتی جمع آوری میشود. این کار تا زمان رسیدن به سطحی مناسب با حداقل تلورانس ادامه پیدا میکند.

سپس مراحل زیرسازی کفپوش پلی یورتان و مراحل بعدی بر روی سطح اجرا می شود.

از دیگر خصوصیات مشابه کفپوش پلی یورتان و کفپوش اپوکسی می توان از قابلیت اجرای خطوط ترافیکی و علائم نام برد.

امروزه در دنیا پارکینگ ساختمان های لوکس که زیبایی آن ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است با کفپوش پلی یورتان کفسازی می شوند. ایران نیز از این مسئله مستثنی نیست و به مدیران ارشد اجرایی پروژه ها، مهندسین معمار و طراحان ساختمان های اداری تجاری، مسکونی و سالن های بازی  و ... استفاده از کفپوش پلی یورتان برای کفسازی پارکینگ ها پیشنهاد می گردد چراکه با تنوع رنگی بالغ بر 400 رنگ پاسخگوی تمامی سلایق و فرهنگ ها می باشد.

استفاده از کفپوش پلی یورتان برای کفسازی سالن های تولید مواد غذایی، تولید لوازم بهداشتی آرایشی، کفسازی صنایع خودروسازی، کفسازی تعمیرگاه و نمایندگی های خودرو، کفسازی فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای و ... پیشنهاد میگردد.

10 / 10
از 2 کاربر