02177130488

شرکت پارس الیس از نام آشنا ترین  شرکت ها در زمینه اجرای بتن در کشور محسوب میشود که بهترین نوع بتن و همچنین تجهیزات پیشرفته را برای اجرا در اختیار دارد و با بهره مندی از خدمات این شرکت کفپوش های بتنی بسیار با کیفیت را با تعرفه مناسب برای کف سازه خود اجرا خواهید نمود.

بتن ریزی در کف سازه های صنعتی و غیر صنعتی بمنظور کف سازی با بتن های مختلفی انجام میشود که ترکیبات این بتن ها باعث ایجاد تفاوت هایی در میان آنها شده است. یکی از انواع بتن که بمنظور کف سازی مورد استفاده قرار میگیرد بتن سخت میباشد. بتن سخت همانطور که از نامش نیز پیداست از بافت سخت تری نیز برخوردار است و به مراتب استحکام بیشتری نیز دارد. بتن سخت انواع مختلفی دارد که میتوان به بتن سخت معمولی و بتن سخت رنگی اشاره نمود که تفاوت این دو نیز به رنگ آنها مربوط میشود و برخی از این بتن ها از رنگ در خود  بهره میبرند و برخی دیگر نیز بدون رنگ هستند.

کاربرد بتن سخت

بتن سخت همانطور که به آن اشاره شد از بافتی متراکم و بسیار سخت برخوردار است که این بافت متراکم مقاومت آنرا چندین برابر نسبت به دیگر بتن ها افزایش داده است. همین موضوع یعنی مقاومت و تراکم بالای بتن آنرا برای استفاده در مکان هایی که تردد زیادی در آنها انجام میشود کاملا مناسب و ایده آل کرده است.

برخی از مکان های پر رفت و آمد وجود دارند که ماشین آلات سنگینی در آنها تردد میکند که این سنگین بودن وزن ماشین آلات ممکن است منجر به بروز آسیب هایی به کف شود که اگر از بتن سخت استفاده شود در نتیجه هیچ  آسیبی متوجه کف نخواهد شد. ترک خوردگی، تغییر شکل و خوردگی کف از جمله مشکلاتی است که برای کف سازه های با تردد بالا ایجاد میشود که اگر از بتن سخت استفاده شود در نتیجه مقاومت بالایی نیز در برار فشار و همچنین وزن خواهد داشت و آسیبی متوجه آن نخواهد شد. پارکینگ های مسقف عمومی، صنایعی که ماشین آلات سنگین در آن تردد میکنند و انبارها و مکان های صنعتی از جمله مکان هایی هستند که در آنها از بتن سخت برای اجرای کفپوش استفاده میشود.

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر
10 / 10
از 1 کاربر