02177130488

اجرای انواع کفپوش اپوکسی را به شرکت پارس الیس یکی از شرکت های فعال در زمینه اجرای کف و همچنین کفسازی بتنی بسپارید و از مزیت های زیادی که با بهره مندی از خدمات این شرکت برای شما ایجاد خواهد شد بهره مند شوید.

در مراکز و محیط های صنعتی و همچنین باشگاه های ورزشی برای اینکه بتوان کف سازه را به گونه ای اجرا نمود که علاوه بر استحکام از زیبایی و جلوه ظاهری مناسبی نیز برخوردار باشد که از این رو بهتر است تا از کفپوش اپوکسی  برای اجرای کف در این سازه ها استفاده شود. اما کفپوش اپوکسی چیست و چه مزایا و معایبی دارد؟ کفپوش اپوکسی از جمله کفپوش ها برای سازه های بزرگ است که از چندین لایه اپوکسی در اجرای آن استفاده میشود و مواد مورد نیاز برای اجرای آن نیز رزین اپوکساید و پلی آمید میباشد. کفپوش اپوکسی از مزیت های زیادی برخوردار است که میتوان به شفاف و زیبا بودن سطح کفپوش،‌  اجرای آسان کفپوش به دلیل سبک بودن، عدم نفوذ آب  و گرد و غبار به داخل بافت کفپوش، قابل شستشو بودن آن، مقاومت بالا در برابر مواد اسیدی و حلا ها و همچنین قابلیت چسبندگی اشاره نمود.

معایب کفپوش اپوکسی

کفپوش اپوکسی همانطور که از مزایای زیادی برخوردار میباشد از معایبی نیز در کنار مزایای خود برخوردار است. کفپوش اپوکسی به سطوحی که روغنی و یا مرطوب هستند به خوبی نمیچسبد و الزاما باید سطح زیرین کفپوش را از هر گونه ماده روغنی و یا رطوبت پاکسازی کرد تا بتوان آنرا اجرا نمود. کفپوش اپوکسی سطحی بسیار صاف پس از اجرا خواهد داشت که از همین رو بسیار لغزنده نیز خواهد بود که این لغزنده بودن آن ممکن است مشکلاتی را بخصوص برای مواقعی که آب به سطح آن وارد میشود ایجاد کند. کفپوش اپوکسی در برابر اشعه یووی چندان مقاومت خوبی ندارد و بافت و رنگ آن در صورت برخورد نور آفتاب تغییر شکل خواهند داد. در واقع این کفپوش از قابلیت اجرا در فضای باز برخوردار نمیباشد. 

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر
10 / 10
از 1 کاربر