02177130488

موضوع بحث این مقاله کمی نگران کننده است ... حتی ممکن است چند نفر را آزرده نماید 

من می خواهم در مورد این تب جدید صحبت کنم که مثل طوفان فضای اینترنت را درهم نوردیده، کفپوش اپوکسی 3D (سه بعدی). ما ایمیل ها را به صورت هفتگی چک می کنیم از شما خواهشمندیم نظرات خود را در مورد مکان های مناسب و چگونگی اجرای کفپوش اپوکسی 3 بعدی برای ما ارسال بفرمایید.

نحوه اجرای کلی این است که یک تصویر گرافیکی با کیفیت بالا  بر روی زمین پهن می شود (که سه بعدی دیده می شود). روی آن با رزین شفاف و بی رنگ اپوکسی پوشانده میشود و لایه های کفپوش اپوکسی تماما با رزین های بی رنگ و شفاف اجرا می شوند و در نهایت تصویری بدست می آید که دارای جلوه ی شیشه با عمیق روشن (3D) است. رزین اپوکسی به تصویر عمق میدهد و در فضایی که اجرا میشود به مراجعین حس حضور در فضای سه بعدی را القا می نماید.

اما مسئله ما اینجاست: اگرچه بسیاری از شرکت ها ادعا می کنند که کفپوش اپوکسی سه بعدی را با نقاشی و قلم  اجرا می کنند، اما ما تعداد بسیار کمی از عکس های واقعی کفپوش اپوکسی سه بعدی (3D) را دیده ایم که این شامل ایران و سایر کشورهای جهان است. در حقیقت در دنیای واقعی ما استفاده از چنین کفپوشی در فضای خصوصی، منزل و یا حتی دفاتر کار، کار معمول و روالی نیست! (آخه کف سرویس بهداشتی هم جاست برای اجرای کفپوش اپوکسی 3D)

کفپوش اپوکسی سه بعدی کف سرویس بهداشتی

اکثر تصاویرکفپوش اپوکسی 3D که در اینترنت و فضای مجازی پخش شده جعلی هستند. همه آنها یک رندر گرافیکی زیبا هستند. به عنوان مثال اگر نگاهی به تصاویر کفپوش اپوکسی سه بعدی در گالری تصاویر این سایت داشته باشید متوجه خواهید شد که اکثر تصاویر جعلی هستند.

آیا شما تاکنون کفپوش اپوکسی سه بعدی در مقیاس بزرگ دیده اید؟ آیا شما خودتان کفپوش اپوکسی سه بعدی را اجرا کرده اید؟ اگر بله لطفا تصاویر پروژه خود را از طریق تماس با ما ارسال بفرمایید. اینکه تصاویر ارسالی واقعی و یا کپی باشند ظرف 2 ثانیه توسط گوگل قابل تشخیص هست!!!

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
8 / 10
از 3 کاربر
8 / 10
از 3 کاربر