02177130488

اجرای بتن ریزی کف

بتن ریزی کف چیست و چگونه انجام میشود؟

شرکت پارس الیس با افتخار آماده ارائه کلیه خدمات بتن ریزی کف و سقف طبقات، بتن ریزی کف سوله، بتن ریزی کف محوطه، بتن ریزی سکو ها و بارانداز، بتن ریزی کف انبار، بتن ریزی کف کلیه سالن های صنعتی، بتن ریزی طبقات پارکینگ، بتن ریزی سقف عرشه فولادی و ...

بتن ریزی

برای بتن ریزی کف سوله و پارکینگ ابتدا جلسات برنامه ریزی روند کار و اجرا توسط متخصصین شرکت پارس الیس با کارفرما تنظیم و منعقد میگردد.

طی مشاوره ارائه شده توسط مهندسان شرکت پارس الیس طی جلسات اشاره شده افزودنی های بتن مصرفی در بتن کف سوله و پارکینگ مشخص و تهیه میگردد.

بتن ریزی

ممکن است بنا بر نیاز کارفرما و نوع کاربری کف یا سقف، عملیات آرماتور بندی و یا اجرای بتن مگر برای بتن کف سوله و پارکینگ توسط تیم اجرایی شرکت پارس الیس صورت پذیرد.

برای کارفرمایان محترم که هنوز بتن سقف پروژه خود را نریخته اند استفاده از بتن ریزی به روش مکانیزه توسط شرکت پارس الیس توصیه و تاکید میگردد. چراکه با استفاده از بتن ریزی کف توسط دستگاه ماله پروانه ای و مجیک، علاوه بر افزایش تراکم بتن و مقاومت سطح، از دوباره کاری و بتن ریزی مجدد سقف های و افزایش هزینه ها جلوگیری میشود. بطور مثال اگر قرار باشد کف پارکینگ پروژه کفپوش اپوکسی، پلی یورتان و یا سنگ شود، اگر بتن سقف های آن بصورت مکانیزه و با دستگاه ماله پروانه ای اجرا شده باشد، کارفرما نیازی به تسطیح سطح، بتن ریزی مجدد و یا ساب زدن نخواهد داشت و سطح آماده اجرای کفپوش نهایی می باشد.

بتن ریزی

همچنین برای کاهش هزینه کفسازی محوطه و بارانداز و در عین حال استفاده از مقاومت بالای سطح، استفاده از سیستم بتن ریزی کف سوله و سقف های عرشه فولادی و ... به روش مکانیزه با دستگاه مجیک و ماله پروانه ای پیشنهاد میگردد.

از محاسن بتن ریزی کف توسط شرکت پارس الیس به موارد زیر میتوان اشاره نمود:

  1. سرعت اجرای بالا
  2. افزایش تراکم و مقاومت بتن
  3. سطح نهایی کاملا صاف و بدون خلل و فرج
  4. همبستگی و یکپارچگی سطح نهایی و در نتیجه عدم کنده شدن سطح به مرور زمان
  5. عدم جداشدگی بین سیمان و دانه­ بندی بتن
  6. نفوذ ناپذیری بالا
  7. افزایش مقاومت سایشی
  8. افزایش مقاومت در برابر فرسایش بتن
  9. ارزان و مقرون به صرفه

بتن مصرفی در بتن کف سوله و پارکینگ بصورت نرمال توسط کارفرما سفارش داده میشود. پرسنل اجرایی شرکت پارس الیس سطح را قالب بندی کرده و شیب بندی با تراز لیزری انجام میشود.

بتن ریزی

سپس بتن توسط پمپ به روی سطح پخش میشود و پرسنل شرکت پارس الیس بتن را توسط دستگاه مجیک با توجه به شیب بندی انجام شده پهن نموده و سطح را با دستگاه ماله پروانه ای به مدت 10-12 ساعت پرداخت میزنند.

توجه داشته باشید افزودنی های بتن مثل الیاف بتن، فوق روان کننده و ... در داخل تراک میکسر به بتن اضافه میشوند که میزان مصرف آن توسط کارشناسان شرکت پارس الیس مشخص میگردد.

برای هماهنگی بازدید و استفاده از مشاوره رایگان با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:

488 130 77 021

60 30 396 0912

10 / 10
از 11 کاربر