02177130488

اگر به دنبال یک شرکت قدیمی و با سابقه در زمینه اجرای بتن هستید بهتر است اولین تماس را با شرکت پارس الیس که یکی از شرکت های با سابقه بسیار طولانی در این زمینه میباشد تماس حاصل نموده و خدمات بسیار ارزنده ای را از این شرکت دریافت نمایید.

برای سازه های صنعتی و سوله ها نمیتوان از کفپوش هایی استفاده نمود که در منازل مسکونی استفاده میشود. برای اجرای کف در سازه های صنعتی و سوله ها تنها متریالی که میتوان استفاده نمود بتن میباشد که از بافت بسیار سخت و محکمی برخوردار است و تا حد زیادی نفوذ ناپذیر میباشد. بتنی که برای کف سازی مورد استفاده قرار میگیرد مزیت های زیادی را ایجاد میکند. مزایای بتن ریزی کف چیست؟ برای دریافت پاسخ با ادامه مطلب با ما همراه باشید. یکی از عمده مزیت هایی که با بتن ریزی کف ایجاد میشود استحکام و دوام بالای کف میباشد که هیچ متریال دیگری نمیتواند ایجاد کند. بتن به حدی سخت است که هر نوع فشار و ضربه ای را به راحتی میتواند تحمل کند و به همین دلیل تا مدت طولانی که میتواند به چندین سال بکشد به خوبی مقاومت کرده و آسیب نبیند.

بتن ریزی کف و ایجاد ظاهری بسیار زیبا

بتن ریزی کف علاوه بر اینکه در استحکام کف سازه تاثیر بسیار زیادی دارد و نفوذ پذیری به کف سازه را تا حد زیادی کاهش میدهد میتواند در زیبایی کف و همچنین سازه نیز تاثیر زیادی داشته باشد. بتن ریزی که در کف سوله ها و مراکز صنعتی و همچنین ورزشی انجام میشود سطحی کاملا یکدست و همچنین بدون هیچگونه درزی را ایجاد میکند که عدم وجود درز بر روی کف خود  در زیبایی آن تاثیر بسیار زیادی دارد. هیچ کفپوش دیگری را نمیتوان یافت که بتواند مانند بتن ریزی از ایجاد درز در کف جلوگیری کند. هیچگونه ترک خوردگی نیز در صورتیکه بتن ریزی به صورت اصولی و درست صورت گیرد ایجاد نخواهد شد که این خود از عوامل تاثیر گذار در زیبایی میباشد.

رنگ آمیزی سطح بتن بعد از اجرا نیز بیش از بیش میتواند در زیبایی آن تاثیر داشته باشد. شما میتوانید طیف وسیعی از رنگ ها را انتخاب و برای اجرا بر روی بتن سفارش دهید. این رنگ آمیزی که حتی میتواند از چند رنگ متنوع نیز باشد خود در زیبایی سازه تاثیر بسیار زیادی دارد و جلوه ظاهری بسیار زیبایی را ایجاد خواهد نمود.

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر
10 / 10
از 1 کاربر