02177130488

شرکت پارس الیس با بیش از چند سال تجربه و سابقه در زمینه اجرای کفپوش و همچنین کفپوش بتنی توانسته  پروژه های زیادی را در این زمینه به انجام برساند و تا کنون نیز با بهره گیری از بهترین متریال ها و همچنین تجهیزات روز دنیا توانسته رضایت مشتریان و کارفرمایان خود را به خوبی جلب نماید.

کفپوش هایی که در مراکز صنعتی و همچنین کارخانجات مورد استفاده قرار میگیرند با کفپوش های منازل مسکونی قابل مقایسه نیستند و باید مقاومت بسیار بیشتری داشته باشند که از این رو از متریالهای متفاوتی برای اجرای کف این دسته از سازه ها استفاده میشود. یکی از انواع کفپوش هایی که برای سازه های صنعتی کاربرد فراوانی پیدا کرده است کفپوش بتنی میباشد که از بتن برای تهیه آن استفاده میشود. اما کفپوش بتنی  چیست؟ کفپوش بتنی نوعی کفپوش تهیه شده از بتن است که مقاومت بسیار زیادی در برابر فشار، وزن بالا، حرارت، خوردگی ، حلال ها و بسیاری موارد دیگر دارد. این کفپوش ها همچنین میتوانند عمر و دوامی بسیار طولانی تر داشته باشند که این خود یک مزیت بزرگ برای آنها محسوب میشود. البته در بالا به کاربرد صنعتی این کفپوش اشاره شده که باید بگوییم امروزه از آن برای اجرای کف سازه های مسکونی نیز استفاده میشود.

مزایای استفاده از کفپوش بتنی  چیست؟

کفپوش های بتنی در برابر ضربه های با شدت زیاد که ممکن است از سوی اجسام مختلف وارد آید بسیار مقاوم است و تقریبا  کفپوش دیگری را نمیتوان یافت که چنین مقاومتی از خود نشان دهد. کفپوش های بتنی در خود از بتن به عنوان ماده اصلی بهره برده اند که این بتن خود در مقاومت کفپوش تاثیر زیادی داشته است و به راحتی بافت آن بر اثر ضربه های سنگینی که به سطح آن وارد میشود آسیب نخواهد دید. اجرای سریع کفپوش بتنی را باید یکی از بزرگترین مزیت های آن دانست بخصوص اگر قرار باشد تا فضای زیادی  با این کفپوش ها پوشانده شوند. اجرای کفپوش ها در متراژ بالا تنها در صورتی با سرعت بالایی انجام خواهد شد که کفپوش بتنی انتخاب شما باشد و هیچ کفپوش دیگری نمیتواند تا این حد سریع اجرا شود.

یکی دیگر از مزیت های کفپوش بتنی در کاهش هزینه ها میباشد. هزینه هایی که برای اجرای کفپوش بتنی  پرداخت میشود با هزینه های اجرای دیگر کفپوش ها قابل قیاس نیست. قیمت بسیار مناسب این کفپوش ها ، اجرای سریع و همچنین مقاومت بالا همگی دست به دست هم داده اند تا به عنوان اولین انتخاب برای فضاهای بزرگ باشند.

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر
10 / 10
از 1 کاربر