02177130488

شرکت پارس الیس از معدود شرکت های فعال در زمینه  بتن ریزی سوله و همچنین کفپوش بتنی میباشد که برای اجرای بتن همواره تجهیزاتی مدرن و همچنین پرسنلی مجرب را به خدمت گرفته است و در طی سالها فعالیت این شرکت رضایت مشتری به طور کامل جلب شده است.

بتن ریزی سوله یکی از متداول ترین روش ها برای اجرای کف سوله ها محسوب میشود اما برای اینکه پی ببرید بتن ریزی سوله چیست و نحوه انجام آن چگونه است بهتر است تا در ادامه با ما همراه باشید. بتن ریزی سوله یکی از روش های اجرای کف برای سوله ها میباشد که میتواند استحکام کف سوله را که نیاز زیادی به یک کفپوش مقاوم دارد تا حد زیادی افزایش دهد.  بتن ریزی سوله که توسط نوعی بتن مخصوص و بسیار مقاوم انجام میشود میتواند تا سالها کف سوله را از بابت هر گونه ترک خوردگی، تحلیل رفتن و همچنین تغییر شکل محافظت کند زیرا بتن به کار رفته به حدی متراکم و مقاوم است که اجازه بروز چنین مشکلاتی را نخواهد داد.

روش انجام بتن ریزی سوله

برای بتن ریزی سوله چیزی که بسیار مهم است اصولی انجام شدن کار است. تیمی باید بتن ریزی سوله را انجام دهند که سابقه زیادی در این زمینه داشته باشند و به خوبی با فوت و فن این کار آشنایی داشته باشند.  برای بتن ریزی سوله نکته ای که بسیار مهم است تمیز کردن کف و زیر سازی مناسب میباشد. کف سوله قبل از آنکه بتن بر روی آن اجرا شود باید به خوبی تمیز شود تا بتن به خوبی بر روی سطح چسبیده و اتصال قوی و خوبی را برقرار کند. بعد از پاکسازی نوبت به اجرای بتن میرسد که این بتن توسط ماشین میکسر از کارگاه به سمت محل مورد نظر انتقال داده میشود که زمان انتقال نیز نباید بیش از ۳ الی ۴ ساعت باشد.  بعد از انتقال بتن نوبت به اجرای آن میرسد که این مرحله از سخت ترین و مهم ترین مراحل نیز محسوب میشود و باید با استاندارد های لازم انجام شود.

برای اجرای بتن سوله باید تجهیزات و ابزار آلات مناسب مورد استفاده قرار گیرد که این تجهیزات باید اول از هر چیر به طور کامل موجود باشد و همچنین پیشرفته ترین تجهیزات نیز مورد استفاده قرار گیرد تا بتن بصورت اصولی اجرا شود.

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر
10 / 10
از 1 کاربر