02177130488

اجرای بتن بر روی کف بصورت کاملا حرفه ای و زیر نظر پرسنل با تجربه و کارکشته را به شرکت پارس الیس یکی از شرکت های فعال در زمینه  اجرای کف واگذار نمایید و از مزیت های فراوانی که با انتخاب این شرکت برای شما حاصل خواهد آمد بهره مند شوید.

برای اینکه بتوان کف سازه های بزرگ مانند واحد های صنعتی، کارخانجات و همجنین سوله ها را تا حد زیادی در برابر فشار و وزن و البته مواد اسیدی و حلال ها مقاوم نمود باید از بتن بدین منظور استفاده کرد که بالاترین مقاومت را در میان دیگر کفپوش ها به خود اختصاص داده است. اما بتن ریزی کف چیست و چه مراحلی دارد؟ بتن ریزی کف همانطور که از نامش نیز بخوبی پیداست یکی از روش های  کفسازی برای سازه های بزرگ محسوب میشود که بتن به کار رفته برای اجرا از بتن های مخصوص و با کیفیت بسیار بالا میباشد. بتن ریزی کف همچنین طی مراحلی انجام میشود که در ادامه به هر یک از این مراحل اشاره خواهیم نمود.

مراحل اجرای بتن ریزی کف

بتن ریزی کف طی مراحلی انجام میشود که هر یک از این مراحل باید به صورت اصولی و مطابق با استاندارد های روز دنیا انجام شود. همانقدر که کیفیت بتن به کار رفته برای کفسازی بتنی بسیار مهم است اجرای آن نیز از اهمیت زیادی برخوردار میباشد.

از اولین مراحل اجرای بتن ریزی کف باید به حمل بتن از کارگاه به محل مورد نظر اشاره نمود. بتنی که برای کفسازی مورد استفاده قرار میگیرد در محل کارگاه تولید میشود که این بتن سپس توسط میکسر که ماشین مخصوص حمل بتن میباشد به محل پروژه انتقال می یابد. پس از انتقال بتن به محل پروژه نوبت به افزودن افزودنی های بتن پیشنهادی شرکت پارس الیس اعم از الیاف و روان کننده و ... به نسبت و میزان مناسب به بتن میرسد. اجرای بتن باید زیر نظر کارشناسان مجرب انجام شود زیرا هر گونه اشتباه و سهل انگاری در این کار میتواند مشکلاتی را بوجود آورد که البته این مشکلات بعد ها و پس از گذشت مدتی خود را نمایان خواهند کرد.  مراحل اجرای بتن باید با تجهیزات مناسبی نیز انجام شود و بدون استفاده از این تجهیزات امکان اجرای اصولی وجود نخواهد داشت. هر چه تجهیزات مدرن تر باشند اجرای بتن ریزی نیز بسیار اصولی تر نیز خواهد بود.

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر
10 / 10
از 1 کاربر