02177130488

شرکت پارس الیس پرسنلی حرفه ای و  با تجربه را برای اجرای بتن کف سوله و اجرای کفپوش بتنی در اختیار دارد که میتوانند بصورت کاملا اصولی بتن را برای سوله و همچنین اماکن مختلف اجرا کرده و همچنین هزینه های شما را با توجه به تعرفه های بسیار مناسب تا حد زیادی بکاهند.

سوله ها یکی از مکان هایی هستند که برای اجرای کف آنها حتما باید از پوشش های مناسب و بسیار مقاوم استفاده شود که از این رو مجریان این کار از بتن برای اجرای کفپوش سوله ها استفاه میکنند. اما بتن کف سوله از جمله بتن هایی است که با توجه به استحکام و بافت بسیار مستحکمی که دارد میتواند مقاومت بسیار خوبی را نیز از خود نشان دهد. بتن کف سوله چیست و مراحل اجرای آن چیست؟ بتن کف سوله با بتن هایی که برای اجرای ستون و سقف مورد استفاده قرار میگیرد متفاوت است و از لحاظ تحمل وزن و فشار کاملا متفاوت است و میتواند فشار و وزن بسیار بیشتری را آن هم بدون اینکه آسیبی متوجه آن گردد تحمل کند. بتن سوله بافت بسیار متراکمی دارد که در این صورت نفوذ آب و همچنین حلال ها نیز به داخل آن بسیار دشوار تر میباشد.

مراحل اجرای بتن کف سوله بصورت اصولی

برای اینکه اجرای بتن کف سوله به خوبی و با استاندارد های روز دنیا انجام شود ابتدا کف سوله به خوبی باید پاکسازی شود تا آلودگی موجود بر روی کف مشکلی را پس از بتن ریزی به وجود نیاورد. پس از پاکسازی کف باید از بتن مرغوب و مناسب برای کف سوله استفاده شود و این بتن بوسیله تجهیزات و دستگاه های مدرن بر روی کف اجرا شوند. از تجهیزاتی که برای اجرای بتن کف سوله کاربرد بسیار زیادی دارد باید به دوربین لیزری بمنظور تراز کردن، کاتر، ماله پروانه و همچنین قالب ها اشاره نمود. یکی از مراحلی که باید برای اجرای بتن کف سوله  همواره مورد توجه قرار گیرد و میتواند باعث افزایش کیفیت بتن شود آب پاشی بتن میباشد.

حمل بتن از کارگاه به مکان مورد نظر باید با میکسر انجام شود که بسیار مهم است زمان حمل بیش از ۳ الی ۴ ساعت نباشد. بعد از حمل بتن باید با دقت و توسط افراد با تجربه بتن بر روی سطح اجرا شود. در واقع نیروی انسانی حرفه ای تاثیر زیادی در بتن ریزی بدون عیب و نقص دارد.

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر
10 / 10
از 1 کاربر