02177130488

شرکت پارس الیس سال های زیادی است که در زمینه اجرای کفپوش بتنی فعالیت خود را آغاز نموده و پروژه های زیادی را نیز در کارنامه خود دارد که در تمامی پروژه ها نیز توانسته رضایت کارفرما را جلب نماید.

کفپوش بتنی از انواع کفپوش های بسیار مقاوم میباشد که بتن در اجرای آن نقش اصلی را ایفا میکند و استحکام بسیار زیادی را به آن بخشیده است. کفپوش بتنی به دلایل مختلفی به جز مقاومت بالا کاربرد زیادی پیدا کرده است که از این دلایل میتوان به اجرای سریع و آسان و همچنین هزینه تمام شده بسیار مناسب کفپوش اشاره نمود. کفپوش ها از یک مزیت دیگر نیز برخوردار هستند که آن هم قابلیت رنگ آمیزی آنها میباشد. کفپوش های بتنی از قابلیت رنگ آمیزی برخوردار هستند که از همین رو میتوان طیف های رنگی متنوعی را بر روی آنها اجرا نمود. اما در مورد کفپوش بتنی  و رنگ آمیزی آن چه می دانید؟ در ادامه با ما همراه باشید تا مطالبی را در اختیار شما قرار دهیم.

رنگ آمیزی کفپوش بتنی با رنگ های اسیدی و رنگ های اکریلیک

برای رنگ آمیزی کفپوش های بتنی از دو روش متفاوت کمک گرفته میشود که یک روش رنگ آمیزی با رنگ های اسیدی و روش دیگر نیز رنگ آمیزی با اکریلیک میباشد. رنگ آمیزی با رنگ های اسیدی یکی از روش های رنگ کردن کفپوش بتنی است که رنگ با این روش به بافت بتن نفوذ کرده و بعد از مدتی جزئی از بتن میشود که این موضوع میتواند عدم از بین رفتن رنگ در گذر زمان و همچنین عدم رنگ رفتگی بر اثر عوامل مختلف همچون برخورد حلال ها و رطوبت را به همراه داشته باشد. اما این نکته را نیز باید یاد آور شویم که رنگ های اسیدی از طیف رنگی محدود تری برخوردار هستند. روش دیگری که برای رنگ آمیزی کفپوش بتنی مورد استفاده قرار میگیرد استفاده از رنگ اکریلیک میباشد. رنگ های اکریلیک با رنک اسیدی کاملا متفاوت است و در بافت بتن نفوذ نمیکند. این نوع رنگ ها سطح و ظاهری بسیار شفاف را ایجاد میکنند که این موضوع در زیبایی سطح بتن تاثیر زیادی نیز دارد.

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر
10 / 10
از 1 کاربر