02177130488

کفسازی و کفپوش پارکینگ


کفسازی و کفپوش پارکینگ

با افزایش جمعیت در تهران و شهرهای بزرگ، نیاز انسان ها به فروشگاه ها و مراکز خرید و همچنین مجتمع های تفریحی تجاری افزایش یافت. با وجود ازدحام جمعیت و خودروها در کلان شهرها طبیعتا نیاز به پارکینگ های طبقاتی در سالهای اخیر بیشتر به چشم میخورد. راهکار مناسب ساختن پارکینگ های بزرگ و طبقاتی است که در آنها علائم، شماره گذاری و راهنما های متعدد در کل پارکینگ برای رفاه حال مراجعین و همچنین زیبا سازی محیط استفاده شده باشد.

در اینجا به سه سیستم بسیار پر کاربرد، زیبا، مقاوم با قابلیت اجرای خطوط ترافیکی و علایم به عنوان کفپوش پارکینگی حضورتان معرفی می نماییم:

کفپوش پارکینگی بتن سخت پارکینگی رنگی که در رنگ های متنوع بر روی بتن تازه قابل اجراست دارای مقاومت سایشی، خمشی و فشاری بسیار بالا بوده و کلیه مشکلات سیستم های تایلی اعم از لغ شدگی، شکستگی و غیره در کفپوش پارکینگی بتن سخت رنگی حل شده است.

کفپوش بتن سخت پارکینگ

کفسازی پارکینگ با بتن سخت بصورت یکپارچه و درجا قابل اجراست و حداقل متراژ اجرایی در شرایط متعارف روزانه 500 متر مربع است که این به معنی سرعت بالا در تحویل پارکینگ کفپوش شده و آماده کاربری خواهد بود.

کفپوش پارکینگی بتن سخت قابلیت اجرای خطوط ترافیکی و علائم دلخواه راهنمایی را دارد. می توان جای هر طبقه را رنگی متفاوت با خطوط ترافیکی متفاوت اجرا کرد و یا کریدور ها و راههای اصلی را با یک رنگ و جای پارک خودرو ها را با رنگ دیگری از بتن سخت صنعتی اجرا نمود.

شماره گذاری و علایم بر روی کفپوش پارکینگ به زیبایی و چشمگیر نمودن سطک نهایی بسیار می افزاید.

البته لازم بذکر است که برای کفسازی پارکینگ با کفپوش بتن سخت رنگی استفاده از 7 تا 10 سانتیمتر بتن تازه الزامی است. چراکه پودر بتن سخت بر روی بتن تازه بصورت خشکه پاشی اجرا شده و سپس با دستگاه ماله پروانه ای بر روی آن پرداخت طولانی مدت صورت میگیرد. این بدان معنی است که برای پارکینگ هایی که فضای کافی برای بتن ریزی ندارند این سیستم پیشنهاد نمی گردد.

بتن سخت پارکینگ

سیستم شماره دو که در اینجا به شما معرفی مینماییم استفاده از کفپوش اپوکسی پارکینگی است.

کفسازی پارکینگ با استفاده از کفپوش اپوکسی دارای چند مزیت همزمان است. علاوه بر تنوع رنگی بالغ بر 400 رنگ اپوکسی، می توان به مقاومت، دوام، ضد آب و ضد آلاینده بودن اپوکسی اشاره کرد.

 کف اپوکسی پارکینگ

در پارکینگ های بزرگ مجتمع های مسکونی، اداری، تجاری، تفریحی و غیره امکان ریختن روغن از خودرو ها بر روی سطح و یا ایجاد رد لاستیک بر روی کف بسیار وجود دارد.

کفپوش اپوکسی پارکینگی این مشکلات را حل نموده چراکه این کفپوش پارکینگی دارای خاصیت عایق بودن در برابر آب، روغن، بنزین و ... بوده و از دیگر مزایای آن سهولت در شستشو و نظافت است.

کف اپوکسی پارکینگ

بدلیل یکپارچگی سطح نهایی، زیبایی کف پارکینگ های اجرا شده با کفپوش اپوکسی پارکینگی چندین برابر سیستم های تایلی خواهد بود. همچنین کفپوش اپوکسی پارکینگ نور محیط را تا 200% افزایش میدهد که این از نظر کاهش هزینه های برق و افزایش روشنایی بسیار حائز اهمیت است. کفپوش اپوکسی پارکینگ محصولی مشابه چسب، بخشی رنگ، بخشی سیلر است. در واقع، این محصول به کف می چسبد.

شما انتخاب های بسیار زیادی در رنگ اپوکسی و نوع بافت کفپوش اپوکسی دارید. کفپوش پارکینگ اپوکسی همان چیزی است که می خواهید. شما حتی می توانید لگو و برند خود را بر روی کف اجرا کنید.

همانند کفپوش بتن سخت رنگی، اجرای خطوط ترافیکی متنوع، استفاده از چند رنگ در اجرا برای کفسازی پارکینگ با کفپوش اپوکسی پارکینگی نیز میسر می باشد.

کفپوش اپوکسی بر روی کلیه سطوح صاف قابل اجرا می باشد اما بهترین بستر برای اجرای کفپوش اپوکسی پارکینگی سطح اجرا شده بتنی با دستگاه ماله پروانه ای و به روش مکانیزه می باشد. لذا به سازندگان محترم پیشنهاد میگردد که بتن سقف های خود را بصورت ماله پروانه ای و مکانیزه توسط شرکت های کفسازی اجرا نمایند تا در زمان اجرای اپوکسی با مشکلات تلورانس، موج روی سطح و مقاومت بستر مواجه نشوند.

سیستم شماره سه استفاده از کفپوش پلی یورتان پارکینگی می باشد.

کف پلی یورتان بسیار شبیه به کفپوش اپوکسی می باشد با این تفاوت که کفپوش پلی یورتان دارای الاستیسیته بالاتر و همچنین مقاومت در برابر نور خورشید می باشد.

پلی یورتان کف پارکینگ

بهمین دلیل است که برای کارفرمایان با پارکینگ های روباز استفاده از کفپوش پلی یورتان پارکینگی پیشنهاد می گردد که با گذشت زمان و بر اثر آفتاب و باد و باران مشکلی برای سطح ایجاد نگردد.

کفسازی پارکینگ با کفپوش پلی یورتان بسیار لوکس و زیبا می باشد که در تمام دنیا برای ساختمان های لوکس و گران قیمت و همچنین برج های مسکونی لوکس و بلندمرتبه از کفپوش پلی یورتان منحصرا استفاده می گردد.

پلی یورتان کف پارکینگ

استفاده از خطوط ترافیکی و ترکیب رنگ ها مثل دو سیستم قبل بوده و چنانچه مستحضرید کفپوش پلی یورتان نیز دارای تنوع رنگی بالغ بر 400 رنگ است که این دست کارفرمایان محترم را در طراحی، زیباسازی و ... باز میگذارد.

خواهشمند است جهت کسب مشاوره و بازدید رایگان با کارشناسان ما در بخش بازرگانی و فروش از طریق شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

486 130 77 - 021

486 130 77 - 021

887 274 77 – 021

60 30 396 0912

ارسال نظر
نظری : توضیحات جامع و عالی بود
11 5
سلام به شما واقعا از توضیحات جامع و کامل شما در خصوص کفسازی پارکینگ کمال سپاس را دارم. با توجه توضیحاتی که فرمودید الان برای تمام پارکینگ ها هم روباز و هم سرپوشیده، مسکونی و یا اداری تجاری محصولی وجود داره که هم از سنگ ارزونتر باشه و هم زیباتر. ممنون میشم اگر کارشناس برای بازدید از پروژه ما بفرستید تا هرچه سریعتر بتونیم کفسازی پارکینگ پروژه ما هم به نحو احسنت اجرا بشه. با تشکر مهندس نظری
سعید : عالی بود لطفا هزینه هر متر مربع برای کف ...
6 2
نظر شما چیست ؟
مدیریت : پاسخ
5 1
با سلام ممنون میشم اگر با شماره های دفتر تماس حاصل فرمایید: 02177130486 02177130488
نادر عدلى : عالى
1 1
عاليه توضيحات شما زيرآيند در كفسازى مهمترين ميباشد تا به سطحى لاكچرى دست پيدا كنيم مهندس مشترى دارم در تهران كه تصميم داره پروژه هاى مسكونى خود را پاركينگهاى أحداث شده اپوكسى كنه اما چون اين تكنو لوژى هنوز جا باز نكرده إِيشون مى خواد از نزديك حس ولمس كنه شما پروژه اى عمومى دارين كه برن ببينند مثلا پاركينگهاى وأماكن ديگر مشهد مشغولم ممنون از راهنمايي شما
مدیریت : پاسخ
1 2
سلام جهت هماهنگی لطفا با تلفن های دفتر تماس حاصل فرمایید 02177130486 02177130488
غفاری : اطلاعات تکمیلی
0 1
سلام ببخشید از این کفپوش ها آیا در فضای باز هم میتوان استفاده کرد؟ ما پارکینگ روبازی به مساحت ۳۰۰۰ متر مربع داریم پیشنهاد شما چیست؟
مدیریت : پاسخ
0 1
سلام و درود، از کفپوش پلی یورتان و کفپوش بتن سخت رنگی برای کفسازی محیط های روباز استفاده میشود. زیرا در برابر نور خورشید بسیار مقاوم هستند.
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
9 / 10
از 73 کاربر
9 / 10
از 73 کاربر