02177130488

شرکت پارس الیس مفتخر است اعلام دارد تا کنون پروژه های زیادی را در زمینه اجرای کفپوش بتنی به انجام رسانده و در تمامی پروژه هایی که به اتمام رسانده نیز از بهترین نوع بتن و همچنین تجهیزات و ابزار  آلات بروز و مدرن بهره گرفته که چیزی جز رضایت کامل  کارفرما را در پی نداشته است.

کفپوش های بتنی امروزه با توجه به ویژگی های زیادی که ایجاد کرده اند مورد توجه صنایع و حتی فعالان ساخت و ساز مجتمع ها و منازل مسکونی قرار گرفته اند. کفپوش بتنی از ویژگی های زیادی برخوردار است و به همین دلیل همواره مورد توجه فعالان عرضه ساخت و ساز بوده است. از آنجایی که این کفپوش ها انواع مختلفی دارند در ادامه قصد داریم تا مطلبی در مورد انواع کفپوش بتنی  و کاربرد آن به شما ارائه دهیم. از انواع کفپوش های بتنی میتوانیم به ترافیکی، پیش ساخته، پیاده رو ، پازلی، آراکس و همچنین طرح سنگ اشاره نمود.

کاربرد انواع کفپوش های بتنی

کفپوش بتنی ترافیکی که شکل آن بصورت شش ضلعی و مستطیل میباشد برای مکان های پر تردد مورد استفاده قرار میگیرد. استحکام بسیار بالای این کفپوش باعث شده تا مورد استفاده زیادی در اماکن پر رفت و آمد داشته باشد. کفپوش بتنی پیش ساخته همانطور که از نامش پیداست از کفپوش های آماده و ساخته شده در کارگاه میباشد که برای استفاده به محل مورد نظر منتقل میشود. کفپوش بتنی پیاده رو همانطور که از نامش پیداست برای پیاده رو ها در مکان های مختلف مانند پارکینگ ها و باغ ها مناسب است. کفپوش بتنی پازلی با روش متراکم سازی ویبراتور تولید میشود و به دو روش خشکه و تر اجرا میشوند. کفپوش بتنی آراکس از کفپوش های بسیار محکم و مناسب برای فضاهای صنعتی است که خود نیز به سه نوع مختلف پاششی، پلیمری و ملاتی تقسیم بندی میشود. کفپوش بتنی طرح سنگ نیز همانطور که از نامش پیداست از طرح سنگ بر روی خود بهره میبرد و برای پیاده رو ها بسیار مناسب است.

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر
10 / 10
از 1 کاربر