02177130488

شرکت فنی مهندسی پارس الیس

 شرکت فنی و مهندسی پارس الیس با بیش از 18 سال سابقه اجرایی در صنعت ساختمان و ساخت ابنیه صنعتی، تجاری , شهرک ها و ویلا های مسکونی آماده ارائه خدمات به همیهنان عزیز می باشد.

شرکت پارس الیس در زمینه مدیریت پیمان و مشارکت در ساخت دارای بیش از هزاران متر مربع رزومه کاری می باشد که در کوتاهترین زمان با کیفیت بالا اجرا گردیده اند.

این شرکت در زمینه ساخت سوله های صنعتی، بهداشتی و مواد غذایی فعالیت داشته و از صفر تا صد ساخت مجموعه صنعتی های مختلف را بر عهده گرفته و همیشه به افتخارات اجرایی خود افزوده است.

همچنین شرکت پارس الیس طی مشارکت در ساخت ساختمان های تجاری و مسکونی فعالیت داشته و با داشتن اکیپ های اجرایی مجرب در کلیه زمینه های ابنیه و تاسیسات در تلاش است که خدمات خود را با بالاترین کیفیت ارائه نماید. 

شرکت پارس الیس ارائه دهنده راه حل های متعدد برای نیاز کارفرمایان محترم به پوشش های مختلف، جهت کفسازی پروژه های ایشان می باشد.

این مجموعه به عنوان یک پیمانکار کفسازی صنعتی نیز با بیش از 18 سال تجربه در کفپوش بتنی و پلیمری، (کفپوش اپوکسی، کفپوش پلی یورتان، کفپوش بتن سخت، بتن الیافی و ...) تلاش می کنیم که بهترین های خود را در فروش مواد، خدمات، مدیریت پروژه و برنامه ریزی ارائه دهیم تا بتوانیم نیازهای شما را به بهترین شکل ممکن برآورده سازیم. از مدیریت پروژه و برنامه ریزی برای انتخاب محصول مناسب تا تهیه و تامین و اجرای انواع کفپوش های صنعتی، عایقکاری و ... باتوجه به کاربری و عملكرد پروژه مشتریان محترم، اولویت کاری این شرکت است. انتخاب محصولات و خدماتی که در پروژه شما مورد استفاده قرار میگیرد، مبتنی بر موقعیت جغرافیایی، نوع کاربری، نوع نیاز کارفرما و برخی جزئیات دیگر می باشد.

برای کفسازی صنعتی محصول ثابتی تعریف نشده و کارفرمایان محترم آزادی کامل را در انتخاب خود اعم از تولید کننده مواد اولیه، نوع محصول، رنگ و ضخامت اجرایی و سایر مشخصات دارند. مهم نیست که کفسازی صفر تا صد نیاز کارفرما است یا بازسازی و تعمیر کف های قدیمی، یا متراژ پروژه کوچک است یا هزاران مترمربع مساحت دارد، هدف ما ارائه محصولات با کیفیت برتر و خدمات عالی با بالاترین سرعت به مدیران، کارفرمایان و ایرانی زادگان محترم در هر کدام از شهرهای سراسر کشور عزیزمان ایران می باشد.